Taispeánfar moltaí i ndiaidh duit an t-ionchur cuardaigh a chlóscríobh. Úsáid na saigheada suas agus síos chun athbhreithniú a dhéanamh. Úsáid Iontráil chun roghnú. Más frása é an roghnúchán, cuirfear an frása sin isteach lena chuardach. Más nasc é an moladh, nascleanfaidh an brabhsálaí chuig an leathanach sin.
Polasaí pobail

Príomhrialacha d'óstaigh tí

Aistríodh an mhír seo go huathoibríoch.

Éilímid ar óstaigh ár rialacha a leanúint sna háiteanna seo, rud a chuidíonn le tréimhsí fanachta compordacha iontaofa a chruthú d'aíonna:

  • Gealltanas áirithinte
  • Cumarsáid in am trátha
  • Cruinneas an liostaithe
  • Glaineacht an liostaithe

Bítear ag súil go gcoinneoidh óstaigh rátálacha ard léirmheasa freisin, mar go mbíonn aíonna ag súil le leibhéal comhsheasmhach cáilíochta agus go n - úsáidfidh siad léirmheasanna chun a n - eispéireas a roinnt.

Sonraí faoi bhunrialacha na talún

Rátálacha léirmheasa dearfacha

Ba chóir go gcoinneodh liostuithe rátáil ard léirmheasa agus go seachnódh siad an iomarca rátálacha ísle. Fuaireamar amach gur gnách go ndíríonn óstaigh a fhaigheann léirmheasanna iontacha ar cheithre rud: gealltanas áirithinte, cumarsáid thráthúil, sonraí cruinne liostaithe, agus glaineacht.

Gealltanas áirithinte

Ba cheart d'óstaigh glacadh le háirithintí a nglactar leo agus eispéireas iontaofa don tseiceáil isteach a chur ar fáil.

  • Cealuithe: Níor chóir d'Óstaigh áirithintí deimhnithe a chur ar ceal, mura bhfuil cúiseanna bailí áirithe ann nach bhfuil smacht ag an óstach orthu. Fiú sna cásanna seo, ba cheart d'óstaigh a ndícheall a dhéanamh an áirithint a chur ar ceal leis an oiread ama agus is féidir agus teagmháil a dhéanamh le Airbnb má theastaíonn cabhair uathu.
  • Seiceáil isteach: Ba cheart d'óstaigh an cumas a chur ar fáil dá n - aíonna an liostú ag an tseiceáil isteach (m.sh.: treoracha cearta, eochairchód nuashonraithe, srl.) agus le linn a bhfanachta.

Cumarsáid in am trátha

Ba chóir go mbeadh óstaigh nó comhóstaigh ar fáil chun freagra a thabhairt ar fhiosruithe ó aíonna nó ar fhadhbanna gan choinne a d'fhéadfadh teacht chun cinn roimh thréimhsí fanachta agus lena linn.

Aithnímid go bhfuil go leor éileamh ag óstaigh ar a gcuid ama. Is féidir leis an méid a mheastar a bheith ina n - am freagartha réasúnta ag brath ar chúinsí ar leith, amhail cineál fhiosrúchán aoi agus céim a dturais.

Mar shampla, má dhéanann aoi teagmháil le ceist atá ábhartha maidir lena fhanacht nó lena fanacht:

  • Roimh an bhfanacht:
    • Má tá an tseiceáil isteach níos mó ná cúig lá ar shiúl, táthar ag súil go dtabharfaidh óstaigh freagra ar aíonna laistigh de thrí lá tar éis dóibh teachtaireacht a fháil. Seo nuair is dócha go ndéanfaidh aíonna teagmháil leat le haghaidh eolas breise chun sonraí a dturais a phleanáil.
  • Ag treorú seiceáil isteach agus le linn an fhanachta:
    • In aice leis an am don tseiceáil isteach, nó má thagann fadhb chun cinn le linn an fhanachta (saoráid eochrach, fadhb rochtana an liostaithe, srl.), tá sé thar a bheith tábhachtach freagra tapa a thabhairt ar theachtaireachtaí aíonna. Le linn na gcuimhní seo, táthar ag súil go dtabharfaidh óstaigh freagra laistigh de 1 uair an chloig ar theachtaireachtaí ó aíonna a fhaightear le linn uaireanta áitiúla i rith an lae. Lasmuigh d'uaireanta áitiúla i rith an lae, féadfaidh Airbnb cúnamh a thabhairt láithreach d'aíonna a bhfuil fadhb turais rompu mura bhfuil an t - óstach freagrúil.
    • Seachas sin, nuair a dhéanann aoi teagmháil leat le linn an fhanachta nó laistigh de chúig lá tar éis dó nó di teacht, is fearr freagra a thabhairt laistigh de 12 uair an chloig ar theachtaireachtaí aíonna a fuarthas le linn uaireanta an lae áitiúla. Tá sé seo amhlaidh toisc go bhfuil an tseiceáil isteach laistigh de chúig lá, d'fhéadfadh sé go mbeadh aíonna ag cur tús lena gcuid taistil agus b'fhéidir go mbeadh deimhniú ar na sonraí deiridh amhail treoracha don tseiceáil isteach nó suíomh an liostaithe ag teastáil uathu.

Cruinneas an liostaithe

Ba chóir go ndéanfadh leathanach an liostaithe ag am na háirithinte cur síos cruinn ar an teach agus na gnéithe agus na saoráidí a bheidh ar fáil ag an liostú a léiriú ón tseiceáil isteach go dtí an tseiceáil amach, lena n - áirítear:

  • Sonraí na háirithinte: Níor cheart d'óstaigh sonraí na háirithinte a nglactar leis a athrú (dátaí, praghas, srl.) ach amháin le toiliú an aoi roimh ré.
  • Suíomh: Ba chóir go mbeadh an t - eolas faoin suíomh (biorán léarscáile, seoladh, srl.) ar leathanach an liostaithe cruinn. Ba cheart go nochtfadh leathanach an liostaithe aon eolas faoin timpeallacht a d'fhéadfadh dul i bhfeidhm ar an leibhéal torainn.
  • Cineál, méid, agus príobháideacht: Ba cheart go ndéanfadh leathanach an liostaithe cur síos cruinn ar an gcineál lóistín a thairgtear (seomra príobháideach, teach iomlán, srl.), socrú an liostaithe (líon na seomraí leapa, méid na leapacha, srl.), agus leibhéal an phríobháideachais (bainisteoir réadmhaoine ar an láthair, aíonna eile, srl.).
  • Réadmhaoin: Ba chóir gurb é an áit a cuireadh ar fáil an áit a cuireadh in áirithe, agus ba cheart go léireodh na grianghraif agus an cur síos ar leathanach an liostaithe an spás a cuireadh ar fáil go cruinn. Níor chóir d'óstaigh liostú amháin a chur in ionad liostú eile ach amháin má tá comhaontú acu roimh ré ón aoi agus má ghlac an t - aoi le hiarratas ar athrú turais.
  • Saoráidí agus rialacha TÍ: Ba chóir go nochtfadh leathanach an liostaithe na rialacha tí is infheidhme agus go léireodh sé go cruinn na saoráidí go léir atá ar fáil (tobán te, cistin, giomnáisiam, srl.) agus na gnéithe a chuirtear ar fáil sa liostú. Má fhógraíonn an liostú “saoráidí riachtanacha ”, ba cheart go mbeadh gach saoráid ón liosta seo ar fáil d'aíonna. Má tá srianta a bhaineann le rochtain ar shaoráidí, ba cheart iad seo a nochtadh go hiomlán ar leathanach an liostaithe freisin (mar shampla, linn snámha nach bhfuil ar fáil ach le linn uaireanta áirithe nó míonna den bhliain).

Glaineacht an liostaithe

Ba chóir go mbeadh gach liostú glan agus saor ó ghuaiseacha sláinte roimh sheiceáil isteach an aoi.

  • Sláinte agus sábháilteacht: Ba chóir go mbeadh liostuithe saor ó ghuaiseacha sláinte (múscán, lotnaidí, srl.).
  • Glaineacht: Ba cheart d'óstaigh liostuithe a chur ar fáil a chomhlíonann ardchaighdeán glaineachta (saor ó dheannach fairsing, deannach peataí, miasa salacha, srl.).
  • Athrú aoi: Ba chóir go nglanfaidh óstaigh idir gach fanacht (níochán a dhéanamh, bruscar a thógáil amach, folúsghlanadh/scuabadh, glan dromchlaí, srl.).

Sárú a thuairisciú

Molann Airbnb d'aíonna sáruithe ar na rialacha talún seo a thuairisciú go pras. Nuair a bhíonn aoi ag déileáil le sárú amhrasta nó iarbhír ar na bunrialacha seo, iarraimid air nó uirthi:

  • Déan cumarsáid leis an óstach - tá an t - óstach in ann fadhbanna a réiteach go tapa.
  • Doiciméadaigh an fhadhb ag baint úsáid as snáithe teachtaireachta Airbnb, grianghraif, srl.
  • Mura féidir leis an óstach an fhadhb a réiteach, déan teagmháil linn chun an fhadhb a thuairisciú go díreach nó chun aisíocaíocht a iarraidh tríd an Ionad Réitigh.
  • Fág léirmheas macánta le haiseolas ionas gur féidir leis an óstach feabhsú d'aíonna amach anseo.

Óstaigh a choinneáil de réir na bpríomhrialacha seo

Táimid tiomanta do na rialacha talún seo a chur i bhfeidhm. Nuair a thuairiscítear sárú ar riail na talún, déanfaidh Airbnb iarracht teagmháil a dhéanamh leis an Óstach chun tuiscint a fháil ar cad a tharla.

D'fhéadfadh sé go n - áireofaí ar na gníomhaíochtaí a dhéanaimid eolas a chur ar fáil d'óstaigh faoin bpolasaí seo agus rabhaidh a eisiúint. Nuair a thuairiscítear sáruithe arís agus arís eile nó sáruithe tromchúiseacha ar na príomhrialacha seo, d'fhéadfaí óstaigh nó a liostuithe a chur ar fionraí nó a bhaint den ardán.

Ag brath ar chineál an tsáraithe, féadfaidh Airbnb gníomhartha eile a dhéanamh freisin, amhail áirithint atá le teacht nó áirithint ghníomhach a chur ar ceal, aoi a aisíoc ó eisíocaíocht óstaigh, agus/nó a cheangal ar óstaigh cruthúnas a chur ar fáil gur thug siad aghaidh ar fhadhbanna sular féidir leo tosú ag óstáil arís.

Ina theannta sin, d'fhéadfadh iarmhairtí eile a bheith ag óstach a chuireann áirithint dheimhnithe ar ceal, nó a fhaightear go bhfuil sé nó sí freagrach as cealú, faoinár bPolasaí Cealaithe d'Óstaigh. Féadfaidh Airbnb táillí cealaithe a tharscaoileadh agus, i gcásanna áirithe, iarmhairtí eile má chuireann an t - óstach an áirithint ar ceal mar gheall ar chúiseanna bailí áirithe nach bhfuil neart ag an óstach orthu.

Sáruithe mealltacha

Is féidir le hóstaigh achomharc a dhéanamh faoin bpolasaí seo trí theagmháil a dhéanamh le tacaíocht do chustaiméirí nó tríd an nasc a chuirimid ar fáil chun tús a chur leis an bpróiseas achomhairc. Agus athbhreithniú á dhéanamh againn ar achomhairc, déanfaimid machnamh ar aon sonraí breise a chuirfidh an t - óstach ar fáil, amhail eolas nua nó eolas ceartaithe, sáruithe ar ár bPolasaí um Léirmheasanna, nó imthosca ábhartha eile a bhaineann leis an sárú/na sáruithe.

An raibh an mhír seo úsáideach?

Míreanna gaolmhara

  • Cabhair • Aoi

    Cathain a gheobhaidh tú d’aisíocaíocht

    Cé go n-eisítear iad beagnach láithreach, faightear formhór na n-aisíocaíochtaí faoi cheann 15 lá, ach d’fhéadfadh sé go nglacfadh sé níos mó ama i gcás roinnt modhanna íocaíochta agus réigiún.
  • Cabhair • Aoi

    Airgeadraí a dtacaítear leo agus táillí airgeadra

    Tacaímid le go leor airgeadraí agus bealaí éagsúla le híocaíochtaí a dhéanamh. Faigh tuilleadh eolais fúthu agus faoi na táillí a d'fhéadfadh a bheith i gceist le do rogha.
  • Treoir • Aoi

    AirCover d'aíonna

    Tá AirCover d'aíonna ag gabháil le gach áirithint tí. Má tá fadhb thromchúiseach ann le do lóistín Airbnb nach féidir le d'óstach a réiteach, cabhróimid leat áit den chineál céanna a aimsiú, ag brath ar infhaighteacht ar phraghas inchomparáide, nó tabharfaimid aisíocaíocht iomlán nó pháirteach duit.
Faigh cabhair le d'áirithintí, do chuntas, agus rudaí eile.
Logáil isteach nó cláraigh