Taispeánfar moltaí i ndiaidh duit an t-ionchur cuardaigh a chlóscríobh. Úsáid na saigheada suas agus síos chun athbhreithniú a dhéanamh. Úsáid Iontráil chun roghnú. Más frása é an roghnúchán, cuirfear an frása sin isteach lena chuardach. Más nasc é an moladh, nascleanfaidh an brabhsálaí chuig an leathanach sin.
Polasaí pobail

Príomhrialacha d'óstaigh tí

Aistríodh an mhír seo go huathoibríoch.

Chun cabhrú le tréimhsí fanachta compordacha iontaofa a chruthú d'aíonna, iarraimid ar óstaigh cloí lenár rialacha maidir le:

  • Cruinneas an liostaithe
  • Áirithintí agus aisíocaíochtaí a urramú
  • Cumarsáid thráthúil
  • Glaineacht liostaithe

Nuair a fhaigheann óstaigh rátálacha ísle, d'fhéadfaimis teachtaireachtaí a sheoladh chun iad a spreagadh chun ionchais na n - aíonna maidir le hardchaighdeán a chomhlíonadh. Tugann rátálacha ísle arís agus arís eile le fios go mb'fhéidir nach bhfuil liostú nó óstach ag comhlíonadh ionchais na n - aíonna maidir le hardchaighdeán.

Sonraí faoi na príomhrialacha

Athbhreithnigh na rátálacha

Ba cheart go gcoinneodh cuntais agus liostuithe rátáil ard fhoriomlán léirmheasanna agus go seachnódh siad an iomarca rátálacha ísle. Fuaireamar amach gur gnách go ndíríonn óstaigh a fhaigheann léirmheasanna iontacha ar cheithre rud: sonraí cruinne liostaithe, áirithintí agus aisíocaíochtaí a urramú, cumarsáid thráthúil agus glaineacht.

Cruinneas an liostaithe

Ba cheart go ndéanfadh leathanach an liostaithe ag am na háirithinte agus aon ráitis óstaigh bhreise faoin liostú cur síos cruinn ar an teach agus go léireodh sé na gnéithe agus na saoráidí a bheidh ar fáil ag an liostú ón tseiceáil isteach go dtí an tseiceáil amach, lena n - áirítear:

  • Sonraí na háirithinte: Níor chóir d'Óstaigh sonraí áirithinte a nglactar léi (dátaí, praghas, srl.) a athrú ach amháin le toiliú an aoi roimh ré.
  • Suíomh: Ba chóir go mbeadh an t - eolas faoin suíomh (biorán léarscáile, seoladh, srl.) ar leathanach an liostaithe cruinn. Ba cheart go nochtfadh leathanach an liostaithe aon eolas faoin timpeallacht a d'fhéadfadh dul i bhfeidhm ar leibhéal an torainn.
  • Cineál, méid agus príobháideacht: Ba cheart go ndéanfadh leathanach an liostaithe cur síos cruinn ar an gcineál lóistín a thairgtear (seomra príobháideach, teach iomlán, srl.), ar shocrú an liostaithe (líon na seomraí leapa, méid na leapacha, srl.), agus ar leibhéal na príobháideachta (bainisteoir réadmhaoine ar an láthair, aíonna eile, srl.).
  • Réadmhaoin: Ba chóir gurb é an áit a cuireadh ar fáil an ceann a cuireadh in áirithe, agus ba cheart go léireodh na grianghraif agus an cur síos ar leathanach an liostaithe an spás a cuireadh ar fáil go cruinn (agus ceadaítear roinnt miondifríochtaí le haghaidh fardal ionadaíoch ar nós óstáin). Sáraíonn aon ábhar a chuireann an liostú amú nó a chuireann aíonna amú an polasaí seo. Iarrfaimid ar óstaigh ábhar a bhaint má úsáideadh IS nó teicneolaíocht dhigiteach eile chun lochtanna a chur in eagar, damáiste a cheilt, saoráidí nó tréithe nach cuid de liostú iad a chur leis, nó bréagléiriú a dhéanamh ar an liostú ar shlí eile. Níor chóir d'óstaigh liostú amháin a chur in ionad liostú eile ach amháin má tá comhaontú acu roimh ré ón aoi agus má ghlac an t - aoi le hiarratas ar athrú turais.
  • Saoráidí agus rialacha TÍ: Ba chóir go nochtfadh leathanach an liostaithe na rialacha tí is infheidhme agus go léireodh sé go cruinn na saoráidí go léir atá ar fáil (tobán te, cistin, giomnáisiam, srl.) agus na gnéithe a thairgtear sa liostú. Má fhógraíonn an liostú “saoráidí riachtanacha ”, ba cheart go mbeadh gach saoráid ón liosta seo ar fáil d'aíonna. Má tá srianta ann a bhaineann le rochtain ar shaoráidí, ba cheart iad seo a nochtadh go hiomlán ar leathanach an liostaithe freisin (mar shampla, linn snámha nach bhfuil ar fáil ach le linn uaireanta áirithe den lá nó de mhíonna na bliana).

Áirithintí agus aisíocaíochtaí a urramú

Ba cheart d'óstaigh cloí le háirithintí a nglactar leo, eispéireas iontaofa don tseiceáil isteach a chur ar fáil, agus a ngealltanais chun aíonna a aisíoc nó a chúiteamh go tráthúil.

  • Cealuithe: Níor chóir d'Óstaigh áirithintí deimhnithe a chur ar ceal, mura bhfuil cúiseanna bailí áirithe ann nach bhfuil smacht ag an óstach orthu. Fiú sna cásanna seo, ba cheart d'óstaigh a ndícheall a dhéanamh an áirithint a chur ar ceal leis an oiread ama agus is féidir agus teagmháil a dhéanamh le Airbnb má theastaíonn cabhair uathu.
  • Seiceáil isteach: Ba cheart d'óstaigh an cumas a chur ar fáil dá n - aíonna rochtain éasca a fháil ar an liostú ag an tseiceáil isteach (m.sh.: treoracha cearta, eochairchód nuashonraithe, srl.) agus le linn a bhfanachta.
  • Aisíocaíochtaí Geallta: Ba cheart d'Óstaigh a ngeallúintí a chomhlíonadh maidir le haíonna a aisíoc nó a chúiteamh (m.sh.: aisíocaíocht a thairiscint d'aoi mar chúiteamh ar shaoráid bhriste, srl.) go tráthúil.

Cumarsáid thráthúil

Ba chóir go mbeadh óstaigh nó comhóstaigh ar fáil chun freagra a thabhairt ar fhiosruithe ó aíonna nó ar fhadhbanna gan choinne a d'fhéadfadh teacht chun cinn roimh thréimhsí fanachta agus lena linn.

Aithnímid go bhfuil go leor éileamh ag óstaigh ar a gcuid ama. D'fhéadfadh an rud a mheastar a bheith ina am freagartha réasúnta a bheith ag brath ar chúinsí ar leith, amhail cineál fiosrúcháin aoi agus céim a thurais.

Mar shampla, má dhéanann aoi teagmháil le ceist atá ábhartha don fhanacht:

  • Roimh an bhfanacht:
    • Má tá an tseiceáil isteach níos mó ná cúig lá ar shiúl, táthar ag súil go dtabharfaidh óstaigh freagra ar aíonna laistigh de thrí lá tar éis dóibh teachtaireacht a fháil. Seo an uair is dócha go mbeidh aíonna ag déanamh teagmháil leat chun eolas breise a fháil chun sonraí a dturais a phleanáil.
  • Ag treorú chuig an tseiceáil isteach agus le linn an fhanachta:
    • In aice leis an am don tseiceáil isteach, nó má thagann fadhb atá íogair ó thaobh ama de chun cinn le linn an fhanachta (m.sh.: fadhb na háirithinte), tá sé thar a bheith tábhachtach freagra a thabhairt ar aíonna go tapa. Le linn na gcuimhní seo, táthar ag súil go dtabharfaidh óstaigh freagra laistigh de 1 uair an chloig ar theachtaireachtaí ó aíonna a fhaightear le linn uaireanta áitiúla i rith an lae. Lasmuigh d'uaireanta áitiúla i rith an lae, féadfaidh Airbnb cúnamh a thabhairt láithreach d'aíonna a bhfuil fadhb turais rompu mura bhfuil an t - óstach freagrúil.
    • Seachas sin, nuair a dhéanann aoi teagmháil le fiosruithe eile le linn an fhanachta nó laistigh de chúig lá ón am a dtagann sé nó sí, is fearr freagra a thabhairt laistigh de 12 uair an chloig ar theachtaireachtaí aíonna a fhaightear le linn uaireanta áitiúla i rith an lae. Tá sé seo amhlaidh toisc go bhfuil an tseiceáil isteach laistigh de chúig lá, d'fhéadfadh sé go mbeadh aíonna ag tosú ar a gcuid taistil agus go bhféadfadh sé go mbeadh deimhniú de dhíth orthu maidir le sonraí deiridh amhail treoracha don tseiceáil isteach nó suíomh an liostaithe.

Glaineacht an liostaithe

Ba chóir go mbeadh gach liostú glan agus saor ó ghuaiseacha sláinte sula seiceálfaidh an t - aoi isteach.

  • Sláinte agus sábháilteacht: Ba chóir go mbeadh liostuithe saor ó ghuaiseacha sláinte (múnla, lotnaidí, srl.).
  • Glaineacht: Ba chóir d'óstaigh liostuithe a chur ar fáil a chomhlíonann ardchaighdeán glaineachta (saor ó dhusta fairsing, fánaíocht peataí, soithí salacha, srl.).
  • Athrú aíonna: Ba chóir d'óstaigh a bheith cinnte go nglanfaidh siad idir gach fanacht (déan níochán, tóg amach bruscar, folúsghlan/scuab, glan dromchlaí, srl.).

Na príomhrialacha seo a fhorfheidhmiú

Táimid tiomanta do na príomhrialacha seo a fhorfheidhmiú. Nuair a thuairiscítear sárú ar phríomhrial, déanfaidh Airbnb iarracht teagmháil a dhéanamh leis an óstach chun tuiscint a fháil ar cad a tharla.

I measc na ngníomhartha a dhéanaimid tá oideachas a chur ar óstaigh faoin bpolasaí seo, rabhaidh a eisiúint, agus a cheangal ar óstaigh ábhar a chuireann an liostú amú a bhaint nó a chuireann aíonna amú. Nuair a thuairiscítear sáruithe arís agus arís eile nó sáruithe tromchúiseacha ar na príomhrialacha seo, d'fhéadfaí óstaigh nó a liostuithe a chur ar fionraí nó a bhaint den ardán, d'fhéadfaí cosc a chur ar óstaigh liostuithe nua a fhoilsiú nó a stádas mar Sháróstach a chailleadh, d'fhéadfaí cosc a chur ar chomhóstaigh páirt a ghlacadh sa Líonra Comhóstaigh nó comhóstáil ag liostuithe nua, agus d'fhéadfaí am na n - eisíocaíochtaí óstaigh agus comhóstaigh a choigeartú.

Ag brath ar chineál an tsáraithe, féadfaidh Airbnb gníomhartha eile a dhéanamh freisin, amhail áirithint atá le teacht nó áirithint ghníomhach a chur ar ceal, aoi a aisíoc ó eisíocaíocht óstaigh, agus/nó a cheangal ar óstaigh cruthúnas a chur ar fáil gur thug siad aghaidh ar fhadhbanna sular féidir leo tosú ag óstáil arís.

Ina theannta sin, d'fhéadfadh iarmhairtí eile a bheith ag óstach a chuireann áirithint dheimhnithe ar ceal, nó a fhaightear go bhfuil sé nó sí freagrach as cealú, faoinár bPolasaí Cealaithe d'Óstaigh. Féadfaidh Airbnb táillí cealaithe a tharscaoileadh agus, i gcásanna áirithe, iarmhairtí eile má chuireann an t - óstach an áirithint ar ceal mar gheall ar chúiseanna bailí áirithe nach bhfuil neart ag an óstach orthu.

Sárú a thuairisciú

Spreagann Airbnb aíonna chun sáruithe ar na príomhrialacha seo a thuairisciú go pras. Nuair a bhíonn aoi ag déileáil le sárú ar na príomhrialacha seo, iarraimid air nó uirthi:

  • Déan cumarsáid leis an óstach - tá an t - óstach in ann fadhbanna a réiteach go tapa.
  • Doiciméadaigh an fhadhb ag baint úsáid as snáithe teachtaireachta Airbnb, grianghraif, srl.
  • Mura féidir leis an óstach an fhadhb a réiteach, déan teagmháil linn chun an fhadhb a thuairisciú go díreach nó chun aisíocaíocht a iarraidh tríd an Ionad Réitigh.
  • Fág léirmheas macánta le haiseolas ionas gur féidir leis an óstach feabhsú d'aíonna amach anseo.

Sáruithe achomhairc

Is féidir le hóstaigh achomharc a dhéanamh faoin bpolasaí seo trí theagmháil a dhéanamh le tacaíocht do chustaiméirí nó tríd an nasc a chuirimid ar fáil chun tús a chur leis an bpróiseas achomhairc. Agus athbhreithniú á dhéanamh againn ar achomhairc, déanfaimid machnamh ar aon sonraí breise a chuirfidh an t - óstach ar fáil, amhail eolas nua nó eolas ceartaithe, sáruithe ar ár bPolasaí um Léirmheasanna, nó imthosca ábhartha eile a bhaineann leis an sárú/na sáruithe.

An raibh an mhír seo úsáideach?

Míreanna gaolmhara

  • Treoir • Aoi

    AirCover d'aíonna

    Tá AirCover d'aíonna ag gabháil le gach áirithint tí. Má tá fadhb thromchúiseach ann le do lóistín Airbnb nach féidir le d'óstach a réiteach, cabhróimid leat áit den chineál céanna a aimsiú, ag brath ar infhaighteacht ar phraghas inchomparáide, nó tabharfaimid aisíocaíocht iomlán nó pháirteach duit.
  • Cabhair • Aoi

    Cathain a gheobhaidh tú d’aisíocaíocht

    Cé go n-eisítear iad beagnach láithreach, faightear formhór na n-aisíocaíochtaí faoi cheann 15 lá, ach d’fhéadfadh sé go nglacfadh sé níos mó ama i gcás roinnt modhanna íocaíochta agus réigiún.
  • Polasaí pobail

    Príomhrialacha d'aíonna tí

    Déan athbhreithniú ar ár bpríomhrialacha d'aíonna tí, le do thoil.
Faigh cabhair le d'áirithintí, do chuntas, agus rudaí eile.
Logáil isteach nó cláraigh