Tá AirCover d'aíonna i ngach áirithint. Má bhíonn fadhb thromchúiseach le do Airbnb nach féidir le d'Óstach a réiteach, cabhróimid leat áit den chineál céanna a fháil, ag brath ar infhaighteacht ar phraghsáil inchomparáide. Mura bhfuil áit den chineál céanna ar fáil nó más fearr leat gan áirithint a dhéanamh arís, tabharfaimid aisíocaíocht iomlán nó aisíocaíocht pháirteach duit.
Má thagann aon rud chun cinn, is é d'Óstach an pointe teagmhála is fearr atá agat; is dócha go mbeidh sé nó sí in ann é a dheisiú. Is féidir leat teachtaireacht a chur chuig d'Óstach go díreach lena chur in iúl dó nó di cad atá ar siúl.
Má chuireann d'Óstach an áirithint ar ceal roimh an tseiceáil isteach, cabhróimid leat áirithint a dhéanamh arís. Is féidir lenár bhfoireann cabhrú leat áit den chineál céanna a aimsiú, ag smaoineamh ar shuíomh agus ar shaoráidí, bunaithe ar infhaighteacht ar phraghsáil inchomparáide. Mura bhfuil áit den chineál céanna ar fáil nó más fearr leat gan áirithint a dhéanamh arís, tabharfaimid aisíocaíocht iomlán duit, lena n - áirítear táillí seirbhíse.
Tuilleadh eolais faoin méid ar chóir duit a bheith ag súil leis má chuireann d'Óstach d'áirithint ar ceal.
Nuair a bheidh áirithint deimhnithe agat, beidh ríomhphost agus uimhir fóin d'Óstaigh agat sa snáithe teachtaireachta do do thuras. Mura féidir leat dul isteach i do Airbnb nuair a thagann tú agus mura bhfreagraíonn d'Óstach nó mura féidir leis nó léi an fhadhb a réiteach, cabhróimid leat áit den chineál céanna a fháil, ag brath ar infhaighteacht ag praghsáil inchomparáide. Mura bhfuil áit den chineál céanna ar fáil nó más fearr leat gan áirithint a dhéanamh arís, tabharfaimid aisíocaíocht iomlán duit, lena n - áirítear táillí seirbhíse.
Amharc ar an gcéad rud eile le déanamh mura féidir leat teagmháil a dhéanamh le d'Óstach.
Má tá an liostú an - difriúil leis an liostú a fógraíodh, is acmhainn iontach é d'Óstach chun an fhadhb a réiteach. Má tá an liostú i bhfad níos éagsúla ná mar a fógraíodh agus mura féidir le d'Óstach an fhadhb a réiteach, cabhróimid leat áit den chineál céanna a fháil, ag brath ar infhaighteacht ar phraghsáil inchomparáide. Mura bhfuil áit den chineál céanna ar fáil nó más fearr leat gan áirithint a dhéanamh arís, tabharfaimid aisíocaíocht iomlán nó aisíocaíocht pháirteach duit.
Má bhraitheann tú nach bhfuil tú sábháilte i gcónaí, táimid anseo chun cabhrú leat rochtain tosaíochta a fháil ar ghníomhairí sábháilteachta atá oilte go speisialta agus a chabhróidh leat le d'fhadhbanna sábháilteachta nó a nascfaidh tú go díreach le húdaráis éigeandála áitiúla, lá nó oíche.
An gá duit teagmháil a dhéanamh linn? Déan teagmháil linn ar an bhfón, ar ríomhphost, nó trí chomhrá.
Soláthraíonn AirCover d'aíonna tacaíocht le haghaidh fadhbanna tromchúiseacha le d'áirithint (m.sh. cuireann an tÓstach d'áirithint ar ceal roimh an tseiceáil isteach) nó le linn d'fhanachta (m.sh. Níl an téamh ag obair sa gheimhreadh, tá níos lú seomraí leapa sa liostú ná mar atá liostaithe, is cineál difriúil tí é – seomra príobháideach in ionad tí iomláin, tá saoráid mhór fógartha amhail linn snámha nó cistin ar iarraidh), ach ní chuimsíonn sé níos mó míchaoithiúlachtaí beaga, amhail tóstaer briste.
Is é
d'Óstach an pointe teagmhála is fearr atá agat má thagann aon rud aníos. Is féidir leat teachtaireacht a chur chuig d'Óstach go díreach lena chur in iúl dó nó di cad atá ar siúl.Má thagann fadhb chun cinn le linn d'fhanachta:
Ní polasaí árachais é AirCover d'aíonna. Ní chlúdaíonn sé fadhbanna a bhaineann le taisteal (mar shampla: Tá moill ar do thuras mar gheall ar stoirm, déanann d'iompróir damáiste do do bhagáiste). Tuilleadh eolais anseo.
Más Óstach thú, faigh tuilleadh eolais faoi AirCover d'Óstaigh agus faoi fheabhsuithe a rinneamar le déanaí.