Taispeánfar moltaí i ndiaidh duit an t-ionchur cuardaigh a chlóscríobh. Úsáid na saigheada suas agus síos chun athbhreithniú a dhéanamh. Úsáid Iontráil chun roghnú. Más frása é an roghnúchán, cuirfear an frása sin isteach lena chuardach. Más nasc é an moladh, nascleanfaidh an brabhsálaí chuig an leathanach sin.
Cabhair
Óstach

Aisíoc d’aíonna

It can happen to the best of Hosts: The wifi is a no-show, or the hot tub isn't hot. If something gets in the way of your guest's good time, you can send them a full or partial refund before, during, or after their stay. We'll notify them right away, and process the refund within 48 hours. 

Once you send the money, the transaction is considered final.

Refunds prior to check-in

To refund a guest before their check-in date, go to Reservations, select a reservation, and click or tap Send or request money.

Chun aoi a aisíoc:

  1. Cliceáil Ionad Réitigh agus ansin cliceáil Seol airgead
  2. Roghnaigh an t-aoi ar mian leat airgead a sheoladh chuige/chuici agus cliceáil Ar aghaidh
  3. Faoi Roghnaigh cúis, roghnaigh an chúis is fearr a dhéanann cur síos ar do staid aisíocaíochta
  4. Cliceáil Ar aghaidh
  5. Cuir isteach méid na haisíocaíochta, agus cuir teachtaireacht chuig d’aoi leis
  6. Cliceáil Ar aghaidh agus ansin Seol

Hosts should submit refunds or requests within 60 days after checkout.

Ar chuidigh an mhír seo?

Míreanna gaolmhara

Faigh cabhair le d'áirithintí, do chuntas, agus rudaí eile.
Logáil isteach nó cláraigh